zondag 1 december 2013

Gratis kerst borduurpatroontje

Dit schattige kerst borduurpatroontje ontvang je gratis bij een bestelling vanaf 10,00 euro. 
(Dit is bedoeld voor een bestelling zonder verzendkosten)


Ik heb het patroontje geborduurd voor een zakje waar ik mijn theelichtjes in bewaar.


Voor het zakje zelf heb ik de mooie rode stoffen van Westfalengebruikt.

Om je een kleurindicatie te geven, het borduurtje is gemaakt met het borduurgaren 815 en Blanc op Raw -Naturel kleurig 12,6 draads linnen (Belfast) van Zweigart.


Ook het “doorrijg bandje” is een stofje van Westfalen!



De puntjes van het zakje heb ik naar buiten om gevouwen, zodat het zakje ook echt blijft staan en op het puntje van het zakje een knoop kerstboompje genaaid.


Het zakje staat op een groot dienblad op de salontafel helemaal gevuld met theelichtjes..

Echt Super leuk!!!!

Fijne week!

liefs Laura

1 opmerking:

Monique Leonhart zei

Hoi Laura,
Wat heb je dat zakje superleuk gemaakt. Een echte eye-cather om met de kerst neer te zetten!
Heerlijk om zo met alles voor de kerst bezig te zijn!!
Groetjes van monique