woensdag 2 januari 2013

Nieuw Nieuw Nieuw


Allereerst allemaal de allerbeste wensen voor 2013! Dat het ’n mooi, voorspoedig, gezond en creatief jaar mag worden!!
Mijn ochtend kon al niet meer stuk, de postbode kwam 'n pakketje afleveren met, ’Jippie, een doos nieuwe Création Point de Croix.! Nummer 27 alweer.
 
Dames, we kunnen meteen weer creatief aan de slag, er staan weer geweldige patronen in.!!
Kijken jullie mee?
Dit is een super lief patroontje van Les Brodeuses Parisienne.
 
Ook deze schoentjes van Les Brodeuses Parisienne, heb je misschien al eens eerder gezien, het patroontje staat nu in deze uitgave van de Creation Point de Croix!
 
En dit patrrontje dan? Gemaakt door Veronique Enginger.
 
Hier is er nog een van Veronique!
 
Een mooi valiseke (ander woord voor koffertje) met Grote Alfabet letters!
 
Of ’n zacht kussen, voor ’s avonds op de bank, heerlijk met je hoofd op je eigen borduurpatroontje. Hmm persoonlijk zou ik dat dus niet doen :))!
 
Maar het kussen is mooi.
Hier nog ’n laatste piepje hoor, er staat nog veel meer in, laat ik niet meer zien :)), anders is het echt  geen verrassing meer!!
 
Mooie witte rieten koffer met het borduurtje hier aan de binnenkant, tis weer eens wat anders hé!
Het mag dan misschien kerstvakantie zijn geweest maar Laura heeft niet stil gezeten hoor!
Mijn eerst patroontje hebben jullie al gezien in mijn vorige postje, Het kon daarom natuurlijk niet uitblijven dat er meer patroontjes zouden komen want steeds vaker kreeg ik de vraag of ik ook complete borduurpakketjes in mijn winkeltje heb. Ben dus druk in de weer geweest om zelf ontwerpjes te maken en daarvan heb ik complete pakketjes samengesteld.
 
 
Je vindt ze natuurlijk terug in mijn winkeltje en onder het kopje Nieuw
De patroontjes worden weer vervolgd, het is echt zo leuk om te doen…
Nog ’n hele fijne week!
Ben nog steeds ’n beetje de dagen kwijt hebben jullie dat ook??
Liefs Laura
 

6 opmerkingen:

Juliëtte zei

Ook voor jou en je familie de beste wensen voor 2013!
Mooie patroontjes staan er in het boekje!

Liefs, Juliëtte

liefdevoortextiel zei

Schitterende patronen laat je zien,er komen dan weer veel ideetjes boven.

Atelier Valerie zei

Ik wens je eerst een spetterend, gezond en creatief 2013!
Ik moet toegeven dat er mooie handwerkjes met de kruissteek kunnen gemaakt worden, misschien moet ik dit in de toekomst ook maar eens proberen, liefs Valerie ♥


Mirjam zei

Hallo Laura,
Het ziet er allemaal weer allerliefst uit bij je! Wat een heerlijke spullen...
Ik wens je een heel mooi, gelukkig, liefdevol en vooral gezond nieuw jaar toe!
Lieve groet,
Mirjam

Jeanet zei

Hai Laura

Ik wens je ook heel veel goeds toe voor 2013 en dat het weer een heel creatief jaar mag worden !
Wat heb je weer prachtige spulletjes gemaakt, ben de laatste weken ook druk aan de borduur geweest heerlijk om te doen !

Lieve groetjes Jeanet

Wanda Vervoorn zei

Dag laura,
Wat maak je leuke spulletjes!
Ik ben je blog net gaan volgen net als mijn moeder.
Ik heb een vraag aan je:
Mijn moeder en ik hebben allebei ook een blog en we wilden vragen of je ons ook wil volgen. Zou je dat willen doen? Wij hebben sinds kort onze blog gemaakt, er staat nog niet veel op maar dat komt nog wel... Graag horen wij van je!
Vriendelijke groet,
Wanda Vervoorn: http://www.decoratiesvannu.blogspot.com
Ria van Tilborg: http://www.kaartenvannu.blogspot.com