maandag 6 februari 2012

Wintertime

Wat vond ik de collage's toch mooi die sommige van jullie hadden gemaakt. Dat wilde ik ook eens proberen. Dus hier een probeerseltje van mij.
Het is geen terugblik op januari 2012 maar een soort "Wintercollage" 2012.

I liked the collage from many of you so much that I tried one myself.
So here it is.
It is not a looking back on january 2012 but more a kind of "Wintercollage" 2012


De verhuizing komt steeds dichterbij, het inpakken wordt gelukkig minder.
Het meeste werk is nu nog de zolder en mijn eigen ateliertje, maar dat blijft wachten tot het laatste moment.

The move is coming closer, the packing fortunately less.
The most work is the attic and my own studio, but that I save for last!




Ik probeer toch ernstig veel weg te gooien, bij twijfel gaat het in de "bewaardoos", ai, hoeveel "bewaardozen" heb ik inmiddels??

I am taking this "throw-away project" serious but by any doubt it go's into a "savingbox", ai, how many boxes do I have already?
And do I have enough of this boxes :-)


En :-)), heb ik wel genoeg bewaardozen??



Het geeft écht wel een opgeruimd gevoel!!
It's given me a nice "clean sweep of" feeling

Wens jullie een hele fijne winterweek.
Wishing you all a nice winterweek.

Lieve groetjes Laura
Warm smiles Laura


5 opmerkingen:

Anje zei

Je collage is supergoed gelukt hoor, erg leuk!
Sterkte met het opruimen, want oh we kunnen zo moeilijk iets missen als handwerksters.......
Opruimgroetjes Anje.

Jeanny zei

Mooi die collage!
Succes met opruimen/weggooien/verhuizen enz.
Lieve groetjes.

marcella zei

leuk, zo'n collage, dat moet ik ook eens uitvogelen, hoe dat moet.

sterkte met de verhuizing

Mirjam zei

Hoi Laura,
Mooie collage hoor. Geeft een heel mooi winterbeeld a la Laura.
Succes met de rest van het inpakken, wat een enorme klus joh... Hopelijk heb je geen slapeloze nachten meer.
Lieve groet,
Mirjam

liefdevoortextiel zei

Heb ik wat gemist, waar ga je heen verhuizen? De collage is goed gelukt, moet ik ook eens uitproberen.