zaterdag 21 januari 2012

Vintage of Oud

Vannacht dit "oude" of is het "vintage" speldenkussentje afgemaakt, want ik wil blijven proberen om mijn blog bij te houden :-). Nee hoor,  zo erg is het ook weer niet, had gewoon weer een van mijn "pieker" nachten.

Onder aan het kussentje een "oud" kanten lapje gestikt, maakt dat het er weer net iets anders uit ziet dan al mijn andere kussentjes.


Het aangepaste patroontje is uit het 'schoolgirl's work' boek.

Ik ben nu eenmaal helemaal verknocht aan het Sajou Cocon Calais garen wat ik hier ook weer heb gebruikt.


Het zijn de kleuren; groen 6844, rood 6549 en bruin 6117.


 De kleine verzameling "oude brocante" spulletjes staan en liggen in mijn oude "brocante" kastje.


Een oud sigarettendoosje (gekregen van mijn "lief" uit zijn shaggie tijd) doet nu dienst als klein knopendoosje.


Van deze en vele andere spulletjes ga ik even afscheid nemen:

Oude kantjes gekocht in Parijs




Een paar oude kaarten, doen het ook altijd goed als achtergrond voor foto's.


 want ze gaan zo meteen voorzichtig in een doos verpakt worden, waarop met Grote Letters op komt te staan wat er in zit.
Dat is mijn grote angst dat ik iets kwijt raak tussen al die andere vele dozen.
 Slapeloze nachten krijg ik er van haha!!

Lieve opgeruimde groetjes!
Laura

5 opmerkingen:

Unknown zei

Wat heb je weer een prachtig kussentje gemaakt, ik ga dit garen eens bekijken want ik vind het gewoon op zichzelf er al heel mooi uitzien!
Het is een hele klus dat inpakken maar achteraf ben je ook weer heel blij als je al die mooie spulletjes van je weer mag uitpakken.
Heerlijke kantjes heb je gekocht,
fijn weekend, Sonja

Jeanny zei

Een heerlijk logje met zo'n gezellige foto's.
Ik heb ook zo'n mooi doosje met het Sajou garen, heb het echter nog steeds niet gebruikt, maar afgelopen week toevallig in mijn handen gehad!
Succes met alles en toch fijn weekend.

liefdevoortextiel zei

Heerlijke foto's, het kussentje is leuk en allemaal de spulletjes erom heen maakt het extra mooi!

Mirjam zei

Hallo Laura,
Wat een heerlijk kussentje heb je weer gemaakt. Maar wel jammer voor je dat je slapeloze nachten hebt van het kwijtraken van je spullen. Berg ze maar goed op, en hou goed bij waar je ze laat...
Ik wens je nog een heel fijne zondagmiddag,
Lieve groet,
Mirjam

Fem zei

Vervelend als je niet kan slapen, maar je hebt er wel een mooi kussentje aan overgehouden.
Ik heb even gesnuffeld in je webwinkeltje, wat een geweldig mooie spullen zeg, ik raakte niet uitgekeken!
Ik heb het meteen bij mijn favorieten gezet, ik kom zeker terug om iets moois te kopen.
groetjes, Fem