dinsdag 24 januari 2012

Redwork

Dit "blije" vogeltje is een stitchwerkje van mij uit het boek
 "Simple Pleasure in Redwork".

This "happy" bird is one of my stitcherys that comes from the book "Simple Pleasure in Redwork"


Voor het stitchen heb ik het garen van DMC gebruikt in de kleuren 3371 donker bruin en 3777 donker oudrose.

For stitching I used yarn from DMC in the colors 3371 dark brown and 3777 dark vintage pink.


Het bandje heb ik een "oude look" gegeven met sterke koffie.
I gave the ribbon an "old vintage look" with strong coffee.


Het is leuk om dit stitcherietje aan 'n klerenhanger of aan de deurknop van je klerenkast te hangen.

It is nice to hang the stitchery on your clotheshanger or the doorknob of your wardrobe.


Ook het stofje heb ik met een kwastje een koffiekleurtje gegeven.
I have given the fabric as well a little coffeecolor with a brush for the vintage look.


Wat je dus helemaal niet ziet op de foto :-)
You can't see it on the picture :-)

Lieve groetjes Laura
Warm smiles Laura

10 opmerkingen:

Jeanny zei

Wat ontzettend mooi !!!'
Lieve groetjes.

Anje zei

Wat bijzonder, het heeft echt sfeer, prachtig!
Groetjes Anje.

Mirjam zei

Hallo Laura,
Wat mooi gemaakt weer. Echt een plaatje.
Ik kan mij nog herinneren dat ik vroeger, toen ik nog op school zat, een kleedje had gehaakt voor in een metalen ring. Die werd dan voor het raam opgehangen. Dat kleedje was veel te wit en dat werd dan geweekt in heel sterke thee. Ik denk nu dat koffie veel sneller had gegaan....
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

liefdevoortextiel zei

Het ziet er weer heel leuk uit!

Marijke zei

Enig! Groetjes van Marijke

nathalie-poppy zei


(¯`v´¯)
.`•.¸.•´ ★WONDERFUL
¸.•´.•´¨) ¸.•¨)
(¸.•´(¸.•´ (¸.•¨¯`* ♥
I love it Laura !!! it's beautiful !!!!
Hugs
NAt

Unknown zei

Ooh, wat is het mooi, die truc met de koffie doe ik ook vaak :)))
Gaat prima en als je iets écht oud wil laten lijken kan je er nog wat instantkoffie opstrooien, heel voorzichtig dan krijg je van die bruine vlekjes die je ooit in oud kant ziet;)
Leuk dat je weer langskwam op mijn blogje,
liefs, Sonja

Willy zei

Ik vind 'm heel mooi geworden.
Groetjes

Wilma zei

Wat een leuk borduurtje, enig die kleine dingen die je laat zien!
Groeten, Wilma

Unknown zei

Goedemorgen, wat leuk dat je meedoet met de give-away, dankjewel voor je leuke reactie.
Fijne week, liefs, Sonja