zaterdag 19 november 2011

Petite Fille dans le Gui

Klein Meisje onder Misletoe.


Maar ik zal bij het begin beginnen!

Uit deze Création Point de croix komt dit lieve meisje!


Het is de kerstuitgave van 2010




Het is geborduurd op 5.5 aida maar dit kan natuurlijk ook op 11 of 12 draads linnen.


Zelf heb ik het iets aangepast want dat glanzende paarse bandje ertussen frutsen, lukte me echt niet :-)


Als troost voor de vele mensen die ik heb moeten teleurstellen omdat deze Création Point de Croix zo snel uitverkocht was doe ik het patroontje en de kleuren van het borduurgaren erbij!



Ik hoop dat jullie het patroontje een beetje kunnen zien en wie weet vind je het ook nog leuk om het te maken!

Lieve borduurgroetjes
 Laura



3 opmerkingen:

Mirjam zei

Hallo Laura,
Wat schattig dat kleine meisje...
heel mooi gemaakt.
Ik wens je een heel fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Willy zei

Het patroontje is lief. Zo'n bandje ertussen zou mij ook niet lukken, maar zo kan het ook.
Dank voor het patroontje.
Groetjes

Oude lappen zei

Het is inderdaad een mooi patroontje. Ja die oude boekjes moeten we bewaren en het is mij ook al overkomen dat ik er iets leuks in vind.
Het resultaat mag er zijn hoor!
Liliane